Mityba sergant cukriniu diabetu
Atnaujinta: 2021-10-21

Mityba pirmiausia turėtų būti subalansuota. Pasirinkite įvairius maisto produktus, kuriuose yra daug maistinių medžiagų ir vitaminų. Stenkitės sumažinti porcijų dydį ir nustoti valgyti, kai esate sotus.

Mityba sergant cukralige

Maisto produktai ir gėrimai, kuriuos turėtumėte riboti:

  • Maistas, kuriame gausu sočiųjų arba transriebalų (pvz., raudona mėsa ir didelio riebumo pieno produktai)
  • Perdirbta mėsa (pavyzdžiui, dešrainiai ir saliamiai)
  • Margarinas ir kiti padažai
  • Rafinuoti kepiniai (pvz., balta duona ir pyragas)
  • Daug cukraus turintys, labai perdirbti užkandžiai (supakuoti sausainiai)
  • Saldūs gėrimai (Gazuoti, saldinti gėrimai ir kai kurios vaisių sultys)

 

Maisto produktai ir gėrimai, kuriais turėtumėte praturtinti savo racioną:

  • Maistas kuriame yra daug ląstelienos (vaisiai, nekrakmolingos daržovės (brokoliai, morkos ir žiediniai kopūstai), ankštiniai augalai (pupelės), sveiki grūdai (avižos), saldžiosios bulvės)
  • Maistas, kuriame gausu omega-3 riebalų rūgščių (tunas, sardinės, lašiša, skumbrė, menkė, linų sėklos)
  • Maistas turintis sveikų mononesočiųjų ir polinesočiųjų riebalų (aliejus (alyvuogių), riešutai (migdolai, pekano riešutai, graikiniai riešutai), avokadai)

mityba sergant cukriniu diabetu

  Cukraus kiekis 100 g
Daržovės
Salotos 0,1 g
Salierai 0,3 g
Balti kopūstai 0,5 g
Žiediniai kopūstai 0,7 g
Svogūnas 0,9 g
Pomidoras 3,5 g
Cukinijos 2,2 g
Saldžioji paprika 2,4–4 g
Bulvės 1,7 g
Morkos 4,2 g
Kukurūzai 3,0 g
Vaisiai
Avokadas 0,66 g
Citrina 2,5 g
Abrikosas 9,24 g
Apelsinai 9,35 g
Ananasas 9,26 g
Mandarinas 10,57 g
Granatas 16,56 g
Persimonas 16,52 g
Mangas 14,7 g
Bananas 12,24 g
Obuolys 10,59 g
Ličiai 9,0 g
Klementinas 9 g
Nektarinas 7,90 g
Slyva 10 g
Kriaušės 9,8 g
Uogos
Vynuogės 12.23
Arbūzas 6,2 g
Saldžios vyšnios 11,5 g
Braškės 6,2 g
Gervuogės 4,9 g
Spanguolės 4,04 g
Avietės 5,7 g
Mėlynės 4,88 g
Juodieji serbentai 8 g
Balti ir raudoni serbentai 7,37 g
Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Receptai

Gauromečio arbata

Kaip pagaminti siauralapio gauromečio arbatą, ožkarožės arbata, Ivan Chai

Vedantieji

Liaudiškos priemonės nuo podagros

Tinkamos liaudiškos priemonės nuo podagros. Kokia yra svarbiausia natūrali priemonė kovojant su podagros liga?

Mityba sergant podagra

Tinkama mityba sergant podagra, gali pagerinti bendrą savijautą bei simptomus. Kokią mitybą rinktis, o kokių produktų reikia atsisakyti sergant podagra?

Mityba sergant cukriniu diabetu

Subalansuoti mitybą sergant cukriniu diabetu labai svarbu. Sužinokite pagrindines taisykles, kurios padės kontroliuoti cukraligę.

Podagra

Podagros simptomai, priežastys ir gydymas. Kokių rekomendacijų ir kokios mitybos reikia laikytis sergant podagra?

Kalorijų lentelė

Kalorijų lentelė. Jei galvojate, kaip numesti svorio: kalorijos, kalorijų lentelė, kalorijų skaičiavimas,

Kaip išsirinkti žuvų taukus?

Patarimai tiems, kurie nori išsirinkti kokybiškus žuvų taukus

Kalorijų lentelė

Kalorijų lentelė. Jei galvojate, kaip numesti svorio: kalorijos, kalorijų lentelė, kalorijų skaičiavimas,

Kaip apsisaugoti nuo koronaviruso

Ką reikia žinoti apie koronovirusą, kaip gydytis nuo koronoviruso, vaistai nuo koronoviruso